S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Monday, August 2, 2010

Sahabat

Today i'm so happy. dapat contack seorang sahabat time degree. Alhamdulillah.. sihat walafiat die. Encik Norhisham namenye. Budak Kuala Krai. Kelantan juga.... memang tertulis kawan2 rapatku orang kelate ye. Harap bakal isteriku bukan dari negeri itu.. oh tidakk.. jangan tanya kenape okey. hanya saya yang tahu.

Time degree dulu saya rapat dengan dia ni lah. baik budaknye. Selalu tlg aku bab2 komputer. al-maklumlah saya ni tahu guna jer. nak repair ke nak format ke tak tahu plak. ingat lagi time saya tak de lattop. sanggup berjalan terkedek2 ke kolej die nak sembang2 @ wat asiment. Kolej saya tu tak de pun budak satu kos dengan saya. so, terpakselah merantau tengah2 malam cari kawan. sediy tak. itu kisah lama.

Tapi bila saya dah ade lattop idoklah saya nak berjalan2 malam2. papehal guna YM and internet jer. makin mem'belon' lah saya. mahu tak nye.. dulu boleh exercise terbang malam2 tapi bile dah ade lattop. duk ngadap benda tu je ar. time kuliah dan makan2 jer jumpe. memang banyak kenangan bersama kawan.

Sham ni korang nak tahu very baik. tengok muka pun ada sinar. betul i cakap. tak tipu! saya jer jahat kot. jahat sikit jer ar =) Dia tak pernah nak marah2 orang. tapi kalau dia marah. alamatnya... huh! lebih baik berdiam diri time tu because dia pun akan diam jer kalau dia marah. cuma jangan bagi dia bukak mulut jer. nanti berkhutbah plak. Sham oh Sham..

Anyway, i hope hubungan persahabatan saya dengan sham akan terus kekal. InsyaAllah.

Inilah Sham kawan saya =)

Ini gambar kami time konvo degree. kalau tak silap ni lah gambar terakhir tangkap dengan Sham. tapi lepas2 tu pun pernah jumpe gak. cume tak bergambar jer. i ni kan artis.. susah nak bergambar. Tak de maknanye! poyo jer.

2 comments:

sam said...

ahahah wei cilok gambar lam fb ako~~ cepat je wat post dia hehehe.

Epull_Saiful said...

huhu, gambar ko dlm lattop aku yg lame byk ar. skrg xleh on. huhu. gambar konvo je ade aku simpan kt notebook yg ni..

Related Posts with Thumbnails