S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Tuesday, August 3, 2010

Calon Imam Muda

Rancangan pencarian Imam Muda telah pun melabuhkan tirainya jumaat yang lepas. Imam Muda unggul pun telah diketahui. Milik Imam Muda Ashraf. Bagus dia. Ada bakat kepimpinan yang tinggi sebagai pendakwah. Andai saya berada di tempat Imam Muda Ashraf tu, alangkah syukur hidup ini. Tapi saya masih belom mencapai tahap sehebat itu.

Bila dah ada musim pertama, mesti bakal menyusul musim kedua, ketiga, keempat dan seterusnya kan? Siapa calon2 Imam Muda seterusya?? saya kot calonnya.. Apa?? mesti korang kata saya over and perasan bagus kan? sembahyang pun tonggang terbalik lagi. tambah2 lagi kak Rosnah Mat Aris dengan abang Adlin Aman Ramli tu. Suka suki nak kutuk saya ye? ahh.. ade saya kesah. Tiba2 terasa nak nyanyi lagu erra fazira.. Kini aku pasrah.. dengan segalanya.. =)

anyway, U all boleh nilai diri sendiri kan? saya saja jer nak tunjuk gambar saya and da geng yang muka nampak bercahaya gituw. ada NUR ke?? jangan pandang kami sebelah mata okey! we can do what ohter people can do! mahu cabar?? ada berani?? Tiba2 i rasa ketaq lutut. oh, Tidak!!

Calon2 IMAM MUDA

Duduk di hadapan dari kiri: Padil, epuLL, Faiz, Husnan, akram

Berdiri dari kiri: Zulfaizal, Shazwan, apizz, Matt, fadzli, arshad, ery.

Gaya santai (tak kan nak gaya formal jer??)

Bergambar di masjid Putrajaya. Sape jadi imam time tu?? Penulis blog ni?? korang jangan nak sindir2 saya okey! saya report kat mak saya.=)

Program pengenalan mempekenalkan calon Imam Muda kepada khalayak. Berlaku ke?? aduh.. imagine jer ar.. Korang ni tau. angan2 tu penting sebelum sesuatu itu menjadi kenyataan. Betul tak?? atau saya ni propa jer??

Khidmat amal calon Imam Muda.

Hiasi diri anda dengan mutiara keimanan,
Nescaya terserlah Nur di wajah kurniaan-Nya


No comments:

Related Posts with Thumbnails