S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Wednesday, August 11, 2010

Cosmate @ Romate Convo

Hello everybody, u all biasa tak dapat romate yang satu kos dengan korang time belajar. klu UKM agak susah because satu2 kolej penginapan tu ade semua kos satu Universiti. tapi kalau macam UPM atau UiTM maybe ade kelompok2 kos di dalam satu kolej tertentu kan?

Dulu saya time degree dapat romate bidang ekonomi perniagaan sedangkan saya bidang sastera (seni dan budaya Melayu). bukan ke berbeza jauh gitu? sorang duk melayan kira2 statistik dan sorang lagi bermadah puisi berpuri pujangga. tapi tak de lah saya bersastera jer. banyak lagi subjek kena wat kajian itu ini. permuziuman lah, tekstil melayu lah, Teori2 seni lah, falsafah lah, macam2.

Tapi time study DPLI saya ambil bidang pendidikan sekali dengan romate. pergi kelas sesame jer dengan geng cosmate lain. semua bilik dekat2 jer. =)) dan penamatnye konvo pun sekali juga dengan berfesionista jubah rona gold.

Ha!! nampak tak romate saya. kaki pakai kasut plastik jer. badan bulu2. besar dan comel. Oh tidak!! my romate tak sebesar tu. sekurus tiang lampu jer. oppsss!!! tak kurus gak en. Zull tu. tapi yang penting semestinya lebih kurus berganda dari saya.

Saya di hari konvo. kareta tu tumpang posing jer. Berbaju coklat cair, bertali leher UKM, seluar slaik hitam dan ber'vest' hitam.

Ini lah Cikgu Zulfaizal. my romate. sume student suka kat die. Dia pun jenis sempoi orangnya.

Bergambar bersama di luar dewan Canselor Tun Abdul Razak (DECTAR) UKM

Bezanya saiz saya dengan romate =)). zull siap buat kembung pipi lagi. motif?

No comments:

Related Posts with Thumbnails