S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Monday, August 9, 2010

Kasut Konvo

Apa, Abe Ery pakai kasut Koboi time konvo nanti??? very fesionista ala2 zaman tembak-menembak naik kuda sambil pakai seluar kaki besar jew. Oh, tidak! U all nak tau, tadi saya bersama kawan2 yang dah berpuluh2 ribu jam dan minit tak jumpa membuat sesi perjumpaan jejak kasih. sungguh rindu. semua jalan dalam Metro kajang kami kongker wat forum. berhenti tengah2 laluan orang buat mesyuarat. orang lalu lalang menjeling manja jer. ada aku kesah!!

Mula2 sekali saya posing ar dulu. nampak tak kasut2 banyak tu. saya melawat kedai kasut jer. tak beli pun. alaa.. saya wat window shopping jer. duit tak de.. =)

ha!! inilah model2 kasut. bergambar sakan. segan pulak rase over2 bergambar kat kedai kasut. yang penting kita HAPPY!

kami ni berjumpa macam pra-reunion ar before berjumpa ramai2 time konvo esok.

Inilah Cik Nurrul yang nak membeli kasut. tak de kasut katanya nak pakai. sajer nak expose berjalan2 cat walk ala2 America's next top model time ambil scrol esok atas pentas. pembelian bermotif kan?? tak pun nak tampil anggun menawan lagi ayu kat depan cikgu Matt. Oppss.. napa matt jadi pilihan?? ya ampunn cik nurrul!! segala keterlanjuran kata amat dikesali.

Kasut pun boleh beli macam nak beli kuih tunjuk2 kat kedai kan??

Abe ery ni pun nak memborong jugak ke? Biasa ar die kan top student DPLI. HOT brother ar katakan.

Uikss.. cikgu Akram pun tak mau mengalah. nak pilih kasut jugak. Meriah beb!

Last2 saya jer yang tak de kasut. pakai terompah jer naik pentas. mesti lari pro canselor tengok! Oh, Tidak!!

1 comment:

sham said...

tahniah la epoi. sori xdapat p konvo ko, adik aku pagi ari tu, ko plak petang, aku plak xde cuti hehehe.

Related Posts with Thumbnails