S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Saturday, August 14, 2010

Baby Firas & Aryana

Opah ku bilang, bila mau kahwin cucuku ini??... Bawak bersabau yer Opah!!

Salam bercahaya mata buat sahabat.. U all mesti seronok kan bila tau jer ada benih anda yang bersatu di dalam perut isteri2 anda. Saya ni tumpang gembira jer. Isteri pun tak de lagi. Bila lah saya nak dapat baby? Oh, lambat lagi! Sabar yer Cikgu epuLL.

Dalam post kali ni, saya nak khabarkan pada u all geng DPLI yang seangkatan dengan saya telah pun dikurniakan cahaya mata. Baru genap sebulan jer pun. Meriah family diorang ade orang baru. Very Happy u know! Bertambah gumbiralah cikgu cikgi DPLI dapat anak saudara. Dr Siti pulak dah jadi Opah. Opah ke?? Pasangan pertama Amyda A. Bakar dan Mohd Zulfahmie. Mida ni kecik jer orangnya. Comel jer time die pregnant. Tanggal 14 Julai 2010 lahirlah seorang baby boy bernama Firas Rifqi. Very comel!

Selang beberapa hari terbit pula lagi satu tangisan baby girl bernama Aryana Daniesha pada 20 Julai 2010. Ni pulak anak sulung kepada mantan timbalan saya time wat program kolokium. I lah pengarahnya =)) Nurul Syuhaiza namanya. Encik Suami pula Ghazali. Diorang berdua ni sedang berpantanglah tu gamaknya. Nanti raya panjanglah kaki diorang duk pungut duit raya si Firas dan Aryana. Riang Ria aidilfitri gituw! Jom kita lihat wajah baby. geram siot.. Sorry lah sayang, uncle epuLL belom berkesempatan nak melawat lagi. nanti dah jumpe boleh uncle dukung2 timang2 okey.=))

* Semua gambar adalah ihsan dari ruangan facebook Amyda dan Nurul.

Amyda A. Bakar dan Mohd Zulfahmie.
Wah!! gaya tenungan macam duk pikir next baby jer. coming soon!! Berusaha terus berusaha.

Inilah Firas Rifqi

Macam muka Jepun!! Very Comel.

Nurul Syuhaiza dan Ghazali.
Penangan buah straberry terus dapat baby!!

Aryana Daniesha.

Tahniah buat amyda dan Nurrul. Kita nantikan pula kelahiran baby kepada Sofia. Odw Siti Faezah, Latifah, Ita, Sasira dan yang terbaru Noriah (baru tiga minggu). Doakan aku cepat kahwin okey. Aku pun nak baby gak!!! Oh, Bilakah detik itu???

No comments:

Related Posts with Thumbnails