S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Wednesday, August 25, 2010

Miss U Gabbie Georgyna!

Hello Helly Hulla Hoop!!!

Tiba2 pulak terindu kat cik Gabbie Georgyna. kat kawan2 lain pun rindu jugak. Alah... Kak  Loreal Macapagal Arroyo tiba2 nak jelouse pulak. ada hati kat i ke? (ayat berlagak ensem sedangkan...)

Bukannya apa. aku terguna nama dia dalam penulisan Kolaj Cinta Mafia Bahagian 12. Terguna ke?? Tak kot. Sengaja jer guna. Tapi watak tu antagonis. very gatalest geletist  watak tu. anyway, tak de apa2 pun yang tergambar kat watak tu. jelas berbeza dengan pemilik nama tu di luar. Pinjaman nama tu hanya sekadar mengabadikan nama2 kawan jer. hope faham okey.

Gabb ni kecil jer orangnya. Orang Indon kate 'Genit' gituw. eh, boleh ke guna perkataan tu? tak de ke arah sensitiviti kan? apa2 jer lah. 

Gabb ni budak Sabahan. Very Comel. Sepet2 matanya. U all nak kenal dengan dia? Hrmmm... Kenal2 nak kena mintak izin dulu. kita tengak gambar jer lah okey. sesiapa nak no fon dia, bolehlah komen dan sertakan no. fon anda ya, nanti saya bagi. =)) Tapi haruslah bank in wang deposit dulu. Wahh!! pandai aku berniaga kan. macam Mak hayam jer. Sudah! jom kita kenal2 dengan Gabb.
Ha!! ni lah gabbie (yang perempuan tu) yang laki tu Mr. Zull. Sengeh tak hingat bergambar dengan Bekas Ratu Unduk Ngadau (oppsss.. propa jer)
Ini aku dan Gabbie. Paras bahu aku jer =))
Well, U all ada ke peluang makan sama2 dengan Gabbie. I got the opportunity okey! terbanyak pulak gambar aku berdua dengan si gabb ni. Tak de apa2 pun. U  all jangan nak buat tuduhan melulu okey. mampus i kene kejar dengan batang kayu oleh Encik abang Gabb yang gagah perkasa. Perkasa ker? oppss.. terlebih sudah!
Gabbie berbusana baju kurung batik. U All jangan pandang sebelah mata! silap2 hari bulan, peserta 'Gadis Melayu' kat TV tu pun kalah! Wahh!! over pulak aku memuji. Gabbie nak upah 20 sen =))

No comments:

Related Posts with Thumbnails