S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Tuesday, August 3, 2010

Kamera Man

Okey guys, Ready.. Camera.. and action!!!

Encik2 abang kamera man ( ade ke kamera woman? ) ni memang banyak berjasa menangkap gambar dan membuat rakaman dalam sesuatu majlis. kadang2 diorang ini yang lebih sibuk dari pengarah atau pengemudi majlis yang berlangsung. memang hebat wo!.. so, kenalah ucap thanks kat diorang kan?? Terima Kasih kerana berkhidmat menyumbang bakti.

Berbicara hal ini, U all nak tau time saya study DPLI memang banyak event. kalah program realiti TV yang kononnya kita nampak sibuk 99 jam okey. Penat sampai keringat membasahi tubuh. Otak yang waras boleh bersawang kalau tak kuat iman. Adoi.. apa aku merepek ni? over jer!! bukan ape. sajer nak tunjuk yang kami ni memang aktif, cerdas dan cergas. Minumlah horlicks bersama biskut tiger. Mesti kawan2 saya, cik sasha, cik nora, kak jah, cik dayana, en. syazwan buat begitu. semua sihat2 dan aktif macam saya. Aktif ke?? blik kuliah duk melingkar atas katil jer. taubat dah begitu.

Berbalik kepada event yang saya cakap tadi kan.. saya nak lah perkenalkan beberapa kamera man yang popular lagi HOT time DPLI UKM dulu. Diorang memang very hardworking setelah kena jerit. oppsss.. oh tidak!! diorang memang ikhlas dan patuh pada arahan pengarah program. Rasanya boleh dapat pingat jasa mu dikenang. Lagi baik bagi kat diorang dari bagi kat Shah Ruk Khan yang entah ape sumbangannye kan? kalau kata nak promote Malaysia, banyak lagi pelakon oversea lain yang berbuat demikian. antaranya.. sape ya? tak pastilah. ahh tak penting semua tu! saya nak perkenalkan kamera man yang saya cakap tadi. tapi sebenarnya ramai lagi cuma tak sempat nak zoom saja. zaasss!!!

Cikgu matt : saya ni was-was sebenarnya, dia ni seorang kamera man yang sedang bertugas atau sedang memperagakan diri bersama kamera tu?

Cikgu Padil : Fokus ke mamat ni? muke senyum macam berlakon jer. adoii..

Cikgu Akram : Ha!!! ni nampak ikhlas jer menjalankan tugas. Tapi nape duduk? penat kot merakam aksi Diva Kris Dayanti dengan Norman Hakim bagi ceramah slot Penceraian Rumah tangga kat depan tu. betul ke fakta saya ini??

Cikgu Arshad : ni pun saya confius, siap tunjuk peace lagi.

Cut!!!!!

1 comment:

Nur Rawaidah Rahmat said...

ala nyesal xjadi camerawoman ! haha

Related Posts with Thumbnails