S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Wednesday, August 18, 2010

Kisah Mama Suzie

Siapa yang tak gembira berpeluang menyarung jubah konvo? Semua pasti gembira. Very riang ria conflake kan? Bila pakai jubah terasa ada semangat dan aura kepuasan yang melekat pada dinding naluri setelah sekian lama menuntut dalam sesuatu bidang. Tambah2 lagi kalau ibu2 bapa2 yang hadir. Senyum sokmo lihat anak2 berjaya.

Al-kisahnya ada lah seorang mama yang belum pertitle Puan. Walaupun ade ar ciri2 keibuan yang terpancar tapi tak cukup syarat lagi kot nak jadi ibu. Idok bersuami lagi. Dengan kata lain suci murni lagi gtuw. Hrmmm... suci ke?? Yes!! Suci murni seperti jenama minyak masak. Anaknye pun lebih berusia darinya. Very Funny + sediy.

Cerita di sebalik cheritera sebuah episod yang penuh persoalan. Epa ni dia pergi konvo tapi idok ambil jubah dan topi konvo (ape ntah nama khas topi tu. Yang penting ade jurai bulu2)... Sediy jer rasa. Tapi dia datang mewakili mama Suzie. Very Hot mama!! dah ar dalam pertemuan sehari sebelum konvo tu kami ramai2 makan KFC. dia jer tak makan. Why?? berpuasa katanya. Puasa nazar melihat anak2 berjaya kot.. =)) very baik Mama Suzie. padahal puasa ganti yang tertunggak. ooppss.. terover pulak saya. ya ampun Epa. Last2 sempat jugak lah Epa bergambar dengan jubah tu

Mama Suzie @ Epa berkonvo

Ha!!! inilah anaknya. kak Suzie. meriah u all dapat bunga. Bunga sendiri ke bunga pinjam tu?? yang penting ada gaya kan?

Ni kalau masuk akhbar Metro ni meletops nanti "Anak dan ibu sepakat ke menara gading"

Mama Suzie dan Bonda Siti

Saya sempat ar juga merampas anak mama Suzie untuk bergambar sekejap. =)) Uikkss.. ada bear dua ekor ar. Siapa punya tu? motif??

1 comment:

Nur Rawaidah Rahmat said...

epull, napa epa xnaik dewan? dok faham la

Related Posts with Thumbnails