S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Saturday, July 31, 2010

Model Busana Batik

Wahh!! Cantik wo busana pilihan model2 terpilih (warga DPLI UKM Julai 09/10). Busana batik berlatar hijau dengan hiasan motif flora aneka ragam cukup indah mempesona mata yang memandang. Saksikan gaya model2 segak dan anggun yang memperagakan Busana Batik glamour...

Aneka ragam mengimbau erti sebuah pertemuan yang terjalin antara kita

Mana satu pilihan anda??

Pose manja gadis sabahan (Jenny & Gabbie)

Green male model

Wakil model cina yang turut memperagakan busana batik..
(Tan & Cheong)

Dua hero tidak berpuas hati ingin merebut title 'Hero Batik Glamour'

Terserlah keayuan wajah (wan, gabbie, ena, amirah, Mariam, wani)

3 comments:

Nur Rawaidah Rahmat said...

epul...apsal aku rasa muka aku takda? makin maju ek ko ahhahah :P

Epull_Saiful said...

xde yer. myb utk episod post seterusnya. huhu..aku puas hati sekarang tgk blog aku walau xsehebat ko. huhu..

Nur Rawaidah Rahmat said...

oit..aku mana ada hebt la...okey haha

Related Posts with Thumbnails