S.Lufia sayang... Cikgu epuLL cinta kamu...

Motif Lakaran Blog

Blog ini di bina untuk menghimpunkan kenangan terindah yang pernah tercoret di dalam diari S. LUFIA. Semua memori yang terukir disemadikan dalam tarian kata dan gambar agar ia terus mekar walau seribu tahun bertakhta di bumi Tuhan. Dalam masa yang sama, S. LUFIA turut mengasah bakat mengarang novel jiwang sekadar memenuhi tuntutan ilusi dan imaginasi yang kekadang terhimpun tanpa tersemai benih-benih bermakna.

Friday, July 23, 2010

Galeri { Scandal }

Okeylah, bila S. LUFIA sedang asyik mengarang kisah fantasi + reatili ni, tiba-tiba terkenang pula suatu ketika tatkala musim bunga menjelma.. Cheewwaah!!

Bukan apa..dulu time study DPLI, saya dan rakan memang rapat.. sekali pandang dah macam pasangan kekasih. Tapi sebenarnya tak de ape-ape pun. Hanya sekadar kawan rapat yang tidak ubah seperti adik beradik saja. Mana tak nya??? pagi petang siang malam ada saja tugas yang perlu dibincang dan dilaksanakan saban hari. Segala kekusutan dan kepenatan berubah ceria tatkala semua bagi komitmen bersama. Memang best!!!

Sambil-sambil buat kerja tu, ada saja paparazzi @ mamarazzi yang perhati. Lensa kamera aktif jer main peranan. last-last tersebarlah tiket wayang bergambar... jom ar kita lihat.

Wow!! romantik abis...

Ha!! pasangan ni ngelat.. lari dari dapur..

Ayu jer Cik mila dan En. Akram

Ehh .. Tunjuk apa tu bang??

Oppss!! macam mana S.LUFIA boleh terlibat dalam paparan skandal ini??

Wahh.. dah macam malam cintan cintun jew.

Jangan salah sangka beb!! inilah my ex romate.

Begitulah cerita di sebalik gambar. Anyway, i love n miss u all very much..


S. LUFIA

No comments:

Related Posts with Thumbnails